Här kan du som medarbetare eller chef/administratör skicka in ärenden gällande timvikarier för hantering hos bemanningsteamet.
Du som tidigare jobbat som timvikarie i Socialtjänsten (inom de senaste 12 månaderna) kan skicka in ärende om återanställning. Inkomna ärenden hanteras under vardagar.
Personuppgifter som behandlas
Namn
Adress
E-postadress
Personnummer
Telefonnummer
Mobilnummer
IP-nummer
AnvändarID
Titel
Ändamålet med behandlingen
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
Avtal ska kunna fullgöras med den registrerade
En arbetsuppgift av allmänt intresse ska kunna utföras
Lagringstid
För evigt
Lämna klagomål på personuppgiftshantering
Klagomål rörande personuppgiftshanteringen i e-tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Integritetsskyddsmyndigheten. Besök Integritetsskyddsmyndighetens hemsida för mer information om hur du lämnar klagomål.